處砍太殘忍啦..
切~~~~就夠了
試作1號機 發表於 2-4-2010 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@w@ 提議唔錯,你來操刀(?)
因為有得賺錢?
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 22:12 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但係公測左好鬼死耐
都咁受歡迎BO~
因為..好易搵真錢-.-
打寶刷幾個鐘都好易搵到1億, 而家1億市價都25hkd
limingyin 發表於 2-4-2010 22:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
果然真係:hug: 呵呵
處砍太殘忍啦..
切~~~~就夠了
試作1號機 發表於 2-4-2010 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
還殘忍-口-`
比死更難受
你就好喇v_v`
甘多樂點v_v`
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
收番來的-.-
你中左我招寫輪眼`
其實我係到派獎;)
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 22:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 太天真了,我有輪迴眼,早已睇穿一切
收番來的-.-
limingyin 發表於 2-4-2010 22:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽日買400gash比你!_!
訓左覺p_q 係時候換下人,呵呵
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 22:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呵呵-.-
比個澳門人做左論壇之星:L
因為..好易搵真錢-.-
打寶刷幾個鐘都好易搵到1億, 而家1億市價都25hkd
limingyin 發表於 2-4-2010 22:13 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.-幾年前玩巨商玩左成年15000戰力都去唔到,所以就冇玩LO~
本帖最後由 limingyin 於 2-4-2010 22:15 編輯
del