所有人同我聽SONO呀!!
所有人同我聽SONO呀!!
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 21:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇
其實我都番黎啦~
不過沖涼~
再見~
anthony0222 發表於 2-4-2010 21:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又要講掰掰喇-^-
所有人同我聽SONO呀!!
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 21:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講黎有咩意思先-_-(?)
Come Back
Come Back
limingyin 發表於 2-4-2010 21:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你終於上黎喇;)
Come Back
limingyin 發表於 2-4-2010 21:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
halo LMY@@
所有人同我聽SONO呀!!
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 21:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽緊歌
Come Back
limingyin 發表於 2-4-2010 21:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=] 熱烈拍掌(歡迎
聽緊歌
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 21:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩哥