=口=..有d咁既樹!?
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
==系我忙得濟 成日吾去個邊吹炸嘛
柚- _-
msn好耐冇搵你
-------------------
e排放假cso一定好多掛- _-
呀軒` 發表於 3-4-2010 02:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
msn啊 我吾記得on -___-
嗚哇有你名的啊~~~
dodo10278 發表於 3-4-2010 01:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=﹏=''係...想當年仲係初心者
係啵...之前都聽過
但..無monkey既- -
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 01:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢好後先出現
=﹏=''係...想當年仲係初心者
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗚嗚嗚嗚嗚~
瀑瀑好西利~
==系我忙得濟 成日吾去個邊吹炸嘛
dodo10278 發表於 3-4-2010 02:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來係咁:$
1開始就有你的名啊
dodo10278 發表於 3-4-2010 02:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係=﹏='~
一開始就有您名=[
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀=3=
那就好了 . _ .
dodo10278 發表於 3-4-2010 02:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係=]~~
佢好後先出現
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
..原來係咁x2(?) :lol
原來係咁
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
做咩要面紅!