=-= 大樓前高層
你好._.
siu芷 發表於 3-4-2010 02:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又好似係@o@
嘛 小芷刀會過來的吧
dodo10278 發表於 3-4-2010 02:26 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有空會到處去._.
看看會不會看見舊朋友
佢應該刀同你同期入大樓的吧
dodo10278 發表於 3-4-2010 02:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知啵= =果陣只係交易所只係一個唔起眼既初心者
又好似係@o@
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:27 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢家用落果d都係我地以前定落._.
有空會到處去._.
看看會不會看見舊朋友
siu芷 發表於 3-4-2010 02:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嘛 小芷在nakuz刀很久的吧
唔知啵= =果陣只係交易所只係一個唔起眼既初心者
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對吧對吧 對吧
佢應該刀同你同期入大樓的吧
dodo10278 發表於 3-4-2010 02:26 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果計加什的話我2年前加入了=_="
呢家用落果d都係我地以前定落._.
siu芷 發表於 3-4-2010 02:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有朋友真好
如果計加什的話我2年前加入了=_="
siu芷 發表於 3-4-2010 02:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我1年刀沒sad
唔知啵= =果陣只係交易所只係一個唔起眼既初心者
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
現在是一顆小星星:lol