你新入黎已經追上我依個51x帖子-_-`
只差少少
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 07:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我覺得多啦a夢新泥戈陣都勁我好多-口-
我覺得多啦a夢新泥戈陣都勁我好多-口-
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 07:54 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好多係樂古既人耐過佢`
都比佢追過晒l0r`
好多係樂古既人耐過佢`
都比佢追過晒l0r`
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 07:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算了
不要再佢比
真係會自卑
算了
不要再佢比
真係會自卑
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 07:58 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恩恩v_v`
恩恩v_v`
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 08:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解你打左500幾個貼都仲係打雜既@@
本帖最後由 'LEAH迷囝:) 於 3-4-2010 08:08 編輯
點解你打左500幾個貼都仲係打雜既@@
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 08:06 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為未通知yy版主-_-
因為未通知yy版主-_-
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 08:07 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解唔通知.....
點解唔通知.....
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 08:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
依家出發短消息先l0r v_v
點解唔通知.....
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 08:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
haha 早晨
haha 早晨
alex3334 發表於 3-4-2010 08:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早晨早晨v_v