=[ 其實也有看過
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你應該睇唔到==?
真好=]
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我當然對你好吧
p_q 聽講大和背景都幾ok勁
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大和係前版主=]
你應該睇唔到==?
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 在這裡被他們說
我當然對你好吧
dodo10278 發表於 3-4-2010 02:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真好,我也想找一個~_~
大和係前版主=]
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@_@ 但好似交左比某某,所以搞到衰哂(?)
@_@ 但好似交左比某某,所以搞到衰哂(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
某某應該係講緊HOO=﹏='
HOO之後比左馬騮...
係唔係衰晒就唔敢講啦
=[ 在這裡被他們說
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-﹏-呵,,,,係人都知=]
大和只係幫hoo手開 但唔係開果個-.-
某某應該係講緊HOO=﹏='
HOO之後比左馬騮...
係唔係衰晒就唔敢講啦 ...
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
即係咩=-= 唔明