小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:15:57

=[ 其實也有看過
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你應該睇唔到==?

dodo10278 發表於 3-4-2010 02:16:20

真好=]
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:13 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我當然對你好吧

小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:16:23

p_q 聽講大和背景都幾ok勁
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    大和係前版主=]

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:16:29

你應該睇唔到==?
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 在這裡被他們說

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:17:06

我當然對你好吧
dodo10278 發表於 3-4-2010 02:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真好,我也想找一個~_~

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:17:29

大和係前版主=]
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@_@ 但好似交左比某某,所以搞到衰哂(?)

小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:19:22

@_@ 但好似交左比某某,所以搞到衰哂(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    某某應該係講緊HOO=﹏='

HOO之後比左馬騮...

係唔係衰晒就唔敢講啦

小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:19:35

=[ 在這裡被他們說
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    -﹏-呵,,,,係人都知=]

siu芷 發表於 3-4-2010 02:22:52

大和只係幫hoo手開 但唔係開果個-.-

曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 02:23:37

某某應該係講緊HOO=﹏='

HOO之後比左馬騮...

係唔係衰晒就唔敢講啦 ...
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 02:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
即係咩=-= 唔明
頁: 7167 7168 7169 7170 7171 7172 7173 7174 7175 7176 [7177] 7178 7179 7180 7181 7182 7183 7184 7185 7186
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室