雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 09:16:31

我都唔知點解無澳門分
andyhei523 發表於 3-4-2010 09:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咩叫澳門分.....?!

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 09:16:57


雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 09:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
潛5分鐘水v_v

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 09:17:15

我都唔知點解無澳門分
andyhei523 發表於 3-4-2010 09:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
歡迎加入

雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 09:18:37

潛5分鐘水v_v
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 09:16 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    一陣見-口-

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 09:19:16

一陣見-口-
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 09:18 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又上返水.3.

andyhei523 發表於 3-4-2010 09:20:01

澳門分=澳門無東亞大賽分

雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 09:20:21

澳門分=澳門無東亞大賽分
andyhei523 發表於 3-4-2010 09:20 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    明白哂v_v

雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 09:20:40

又上返水.3.
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 09:19 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    歡迎上水

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 09:21:30

澳門分=澳門無東亞大賽分
andyhei523 發表於 3-4-2010 09:20 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾知咩黎-口-

sum_pig 發表於 3-4-2010 09:21:47

歡迎上水
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 09:20 http://nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你是 澳門來的會員?
頁: 7185 7186 7187 7188 7189 7190 7191 7192 7193 7194 [7195] 7196 7197 7198 7199 7200 7201 7202 7203 7204
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室