第5集最後都係個個男人比野壓扁左~_~ 但係 有條友仔 係個BOX入面 都幾大下之後個個男人係出面想救 ...
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 11:21 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
第6集0k耐之前我睇左._.`
1開波講個黑婆同個肥佬鬥葛肉-_-`
笑到我肚痛
hi
alex3334 發表於 3-4-2010 11:21 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
訓醒v_v?
訓醒v_v?
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯 食買早餐
嗯 食買早餐
alex3334 發表於 3-4-2010 11:23 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
喔;我仲未食-_-`
喔;我仲未食-_-`
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔肚餓?___?
大家好~
又回來了~
唔肚餓?___?
alex3334 發表於 3-4-2010 11:25 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
肚餓-_-`
不過我1食就食lunch`
好少食早餐-_-
肚餓-_-`
不過我1食就食lunch`
好少食早餐-_-
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我星期1至5仙唔食早餐
沒有人理會我...
我星期1至5仙唔食早餐
alex3334 發表於 3-4-2010 11:27 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我睇情況`1時時-_-