hi, 其實你可唔可以改改個頭像-.- 有點兒驚嚇
limingyin 發表於 3-4-2010 11:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不算驚嚇吧...
好`得意呢~
你地2個都玩本大爺`
想拖出去斬嗎;)?(扮野的笑
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但我的確是食左早餐:lol
邊度睇
我都想睇喎
limingyin 發表於 3-4-2010 11:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
anthony0222個頭像;p`
我發覺如果多外掛,
躲在比較深既地方,
不段走來走去不會被穿
anthony0222 發表於 3-4-2010 11:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果佢地穿牆睇你底底尼;)?
你地2個都玩本大爺`
想拖出去斬嗎;)?(扮野的笑
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你有什麼權利去命令人地去斬我地?
你有什麼權利去命令人地去斬我地?
anthony0222 發表於 3-4-2010 11:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就憑我係..小會員-口-
不算驚嚇吧...
好`得意呢~
anthony0222 發表於 3-4-2010 11:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我覺得唔得意-.-
肚餓/.\''''''
anthony0222個頭像;p`
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:(
但我的確是食左早餐
limingyin 發表於 3-4-2010 11:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我知你食左咩l0r`