anthony0222 發表於 3-4-2010 11:42:42

hi, 其實你可唔可以改改個頭像-.- 有點兒驚嚇
limingyin 發表於 3-4-2010 11:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不算驚嚇吧...
好`得意呢~

M.Yin 發表於 3-4-2010 11:42:57

你地2個都玩本大爺`
想拖出去斬嗎;)?(扮野的笑
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

但我的確是食左早餐:lol

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:43:06

邊度睇
我都想睇喎
limingyin 發表於 3-4-2010 11:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
anthony0222個頭像;p`

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:43:23

我發覺如果多外掛,
躲在比較深既地方,
不段走來走去不會被穿
anthony0222 發表於 3-4-2010 11:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果佢地穿牆睇你底底尼;)?

anthony0222 發表於 3-4-2010 11:43:23

你地2個都玩本大爺`
想拖出去斬嗎;)?(扮野的笑
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你有什麼權利去命令人地去斬我地?

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:43:49

你有什麼權利去命令人地去斬我地?
anthony0222 發表於 3-4-2010 11:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就憑我係..小會員-口-

M.Yin 發表於 3-4-2010 11:43:54

不算驚嚇吧...
好`得意呢~
anthony0222 發表於 3-4-2010 11:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我覺得唔得意-.-

乂死神張乂 發表於 3-4-2010 11:44:05

肚餓/.\''''''

M.Yin 發表於 3-4-2010 11:44:06

anthony0222個頭像;p`
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

:(

'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:44:12

但我的確是食左早餐
limingyin 發表於 3-4-2010 11:42 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我知你食左咩l0r`
頁: 7201 7202 7203 7204 7205 7206 7207 7208 7209 7210 [7211] 7212 7213 7214 7215 7216 7217 7218 7219 7220
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室