但係我差依集未睇>33
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係犯法嫁咩
我會理你牙v_v
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
終於有人理會我啦...
琴日玩左場團死,
超恐怖...
全部都系殺X同REVOLUTION...
又加速又穿牆...
另外又有一場,
有個CT系我地TR個邊復活...
不過超好笑...
每次都系同一個地方復活,
距一死左我地即刻走開,
距一復活我地成班圍毆距,
超好笑...
完本我地領先少少被距搞到我地領先200幾~
終於有人理會我啦...
琴日玩左場團死,
超恐怖...
全部都系殺X同REVOLUTION...
又加速又穿牆...
另外又有 ...
anthony0222 發表於 3-4-2010 11:33 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
外掛既特色`玩cso少不了
但係我差依集未睇>33
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
磚題電影 ~~~
唔係犯法嫁咩
alex3334 發表於 3-4-2010 11:33 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大把人起pps睇戲`
証明(暫時)無事l0r`
外掛既特色`玩cso少不了
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但又因為那個外掛導致我地壓倒性勝利
但又因為那個外掛導致我地壓倒性勝利
anthony0222 發表於 3-4-2010 11:34 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
最後都吾好同外掛狗1隊v_v
大把人起pps睇戲`
証明(暫時)無事l0r`
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
之前睇電視話犯法 要捉人
但又因為那個外掛導致我地壓倒性勝利
anthony0222 發表於 3-4-2010 11:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
haha 早晨
最後都吾好同外掛狗1隊v_v
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好難唔同嫁Bo`