係呀~_~我知 但係.......
個個男人點出返去?
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 10:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你講個探員定個老公-口-?
gd morning everybody.
miuwa22 發表於 3-4-2010 10:55 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早晨v_v
你講個探員定個老公-口-?
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 10:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
老公
老公
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 10:58 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢無出到去`
棟門比人係出面鎖左`
係個探員入出去`
見佢渣住把槍`
叫佢放低把槍`
但係個老公已經情緒激動到癲左`
所以見人就拎起把槍`
之後個探員驚得制向佢開左2-3槍`
個老公就甘死左-口-`
佢無出到去`
棟門比人係出面鎖左`
係個探員入出去`
見佢渣住把槍`
叫佢放低把槍`
但係個老公已經情緒激動 ...
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦~_~咁第1集 咪有條友仔砌左foot 呢~_~佢點酒?同埋有出路咩? 個個男人又唔同佢行~_~之後又比個呀伯關住左 之後又做左_屍
睇會長是女卜大人
都係唔睇=]
哦~_~咁第1集 咪有條友仔砌左foot 呢~_~佢點酒?同埋有出路咩? 個個男人又唔同佢行~_~之後又比個呀伯 ...
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 11:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
喔`果集最好睇;)`
切左腳果個醫生走到出間房`
但係佢走得吾耐就會死`
因為個醫生1早就已經比人落左毒`
係某個時間內就會死-_-`
所以個醫生未搵到救兵就已經毒發身亡`
係個牙伯起返身果時話比個記者聽`
個記者即係絛切腳`比人關起房裡面果個男仔`
第3集講返剩低係間房個男仔係比個牙伯既女助手`
用d類似保鮮紙`即係用黎包食物果d野殺死`
將d保鮮紙係甘蒙住佢個頭`等佢無氣吸`
之後窒息死左t33t`
喔`果集最好睇;)`
切左腳果個醫生走到出間房`
但係佢走得吾耐就會死`
因為個醫生1早就已經比人落左毒`
係 ...
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 11:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
之後第2集有2個人去左第1集個個room到~個個主腦同佢地講咩?_? (我太多野問 因為我淆唔睇
之後第2集有2個人去左第1集個個room到~個個主腦同佢地講咩?_? (我太多野問 因為我淆唔睇 ...
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 11:12 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
果到我都無睇`
我跳左去結局果到-_-