係呀~_~我知 但係....... 個個男人點出返去? 乂死神張乂 發表於 3-4-2010 10:56
使用道具 舉報
gd morning everybody. miuwa22 發表於 3-4-2010 10:55
你講個探員定個老公-口-? 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 10:57
老公 乂死神張乂 發表於 3-4-2010 10:58
佢無出到去` 棟門比人係出面鎖左` 係個探員入出去` 見佢渣住把槍` 叫佢放低把槍` 但係個老公已經情緒激動 ... 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 11:01
哦~_~咁第1集 咪有條友仔砌左foot 呢~_~佢點酒?同埋有出路咩? 個個男人又唔同佢行~_~之後又比個呀伯 ... 乂死神張乂 發表於 3-4-2010 11:03
喔`果集最好睇;)` 切左腳果個醫生走到出間房` 但係佢走得吾耐就會死` 因為個醫生1早就已經比人落左毒` 係 ... 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 11:09
之後第2集有2個人去左第1集個個room到~個個主腦同佢地講咩?_? (我太多野問 因為我淆唔睇 ... 乂死神張乂 發表於 3-4-2010 11:12
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 01:45 , Processed in 0.073415 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.