今日甘早起身v_v 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 10:42
使用道具 舉報
唔比-3-? 乂死神張乂 發表於 3-4-2010 10:42
我終於睇完恐怖鬥室3 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 10:44
最後點?個呀伯死左 之後個女人比個機關ko左?個男人點? 乂死神張乂 發表於 3-4-2010 10:49
恩恩`個女人個老公比探員殺左` 個探員就比人捉左` 點知又比佢甩到身` 但係佢差d溺死` 之前d警察黎到救返佢 ... 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 10:51
唔係個個女人咩 ? 個呀伯有個助手呀ma 乂死神張乂 發表於 3-4-2010 10:52
個助手比個生還者` 即係醫好牙伯果個女人既老公` 用槍射中條頸`所以死左-_-` 但係個老公因為無原諒個牙伯` ... 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 10:55
gd morning everybody. miuwa22 發表於 3-4-2010 10:55
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 01:45 , Processed in 0.454642 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.