story版本-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 18:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
mv來的(?)
同你吹水
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無打機?
加油吧=]
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不用30分鐘就k0
come back...-__-
alex3334 發表於 3-4-2010 18:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
welcome=] hallo alex仔:$
無打機?
alex3334 發表於 3-4-2010 18:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
中意吹水多d
welcome=] hallo alex仔
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我升9lv之時
就係我升進階之日
xD
係都睇啊GEM
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
GEM 是聽 不是睇=]
GEM 是聽 不是睇=]
淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 18:36 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇mv....
welcome=] hallo alex仔
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解要+個仔字好像好細個
睇mv....
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
GEM av..........