GEM 是聽 不是睇=]
淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 18:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可能他光看不聽;P
i am back.
睇mv....
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
關掉喇叭:lol
GEM av..........
miuwa22 發表於 3-4-2010 18:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
&(#*&@*^(&@*(&$
xxxx u
中意吹水多d
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:36 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你積分升得好快 ~"~
睇mv....
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-﹏-"我個人覺得GAME OVER不好看
點解要+個仔字好像好細個
alex3334 發表於 3-4-2010 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
a__a細個唔好咩(?)
關掉喇叭
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:37 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一路聽
一路睇...
i am back.
miuwa22 發表於 3-4-2010 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
hallo=] 小丑神
mv來的(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯,story ver. MV