GEM av..........
miuwa22 發表於 3-4-2010 18:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
傻左(?) ?_?
你積分升得好快 ~"~
alex3334 發表於 3-4-2010 18:38 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好正常
不過都唔夠鬼鬼勁
傻左(?) ?_?
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:38 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔止傻
送得上青山
-﹏-"我個人覺得GAME OVER不好看
淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 18:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
game over 首歌mama地
都係鍾意聽佢唱慢歌多D
-﹏-"我個人覺得GAME OVER不好看
淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 18:38 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來你都有睇
嗯,story ver. MV
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 18:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來係咁-3-
http://i627.photobucket.com/albums/tt358/ysh021003/27019ad6.gif
game over 首歌mama地
都係鍾意聽佢唱慢歌多D
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 18:39 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
all about you幾好聽xD
原來你都有睇
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
專輯的歌有齊=]
好正常
不過都唔夠鬼鬼勁
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 18:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=口=.. 又拉我落水