一代不如一代
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 20:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你是指什麼?
龍珠有講=_=+ 6000
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 20:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩= ='
龍豬?!
淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 20:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聾豬?
別想太多=[
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 20:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
.﹏.應該係新一代...先岩
come back V_V
+1
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
+2
魯尼努力吧@@(大陸叫朗尼做魯尼
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 20:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
老泥加油@@
come back V_V
limingyin 發表於 3-4-2010 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去哪了=]
come back V_V
limingyin 發表於 3-4-2010 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Welcome~
龍豬?!
淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 20:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
籠豬@w@