回復ctm22000
可能我眼花...如果可以2秒會好d,可以一次睇曬3個唔同banner ...
*風之刃* 發表於 3-4-2010 22:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ok
仲有無可以改善的地方?
你睇下跳左幾遠
ysh021003 發表於 3-4-2010 22:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你250 -.-
你250 -.-
ctm22000 發表於 3-4-2010 22:43 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
HEY CTM換唔換樂點
你250 -.-
ctm22000 發表於 3/4/2010 10:43 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
215呀
max speed : 25x
對於版面上冇咩...因為睇慣曬...
最好搵個未黎過ga人睇一睇-__-
俾佢第一眼反應睇下有咩唔好仲好 ...
*風之刃* 發表於 3-4-2010 22:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有,完哂d events
就開post改善^.^
HEY CTM換唔換樂點
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我得4000
換到d咩?
有,完哂d events
就開post改善^.^
ctm22000 發表於 3-4-2010 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
話時話,我個簽名會唔會太閃?
215呀
max speed : 25x
ysh021003 發表於 3-4-2010 22:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好少玩lj(係無玩先岩)
話時話,我個簽名會唔會太閃?
*風之刃* 發表於 3-4-2010 22:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我個簽名咩都無
我得4000
換到d咩?
ctm22000 發表於 3-4-2010 22:45 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔怕~_~唔洗換住