發現左N世= =
我有爬文既習慣
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 23:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
良好會員? 識得爬文
我又要升級了
今次係進階會員
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真快
爬我頭了
依家小朋友太幸福
910reed 發表於 3-4-2010 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
的確=_='
想當年..要自己出去打工搵錢交學費
良好會員? 識得爬文
Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不嬲都有嫁啦= ='
魚柳包在嗎!?
依家小朋友太幸福
910reed 發表於 3-4-2010 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可惜
身在福中 不知福
因為太多人講我壞話...
我要記低
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 23:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那我要筆記下吧(筆記
因為太多人講我壞話...
我要記低
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 23:15 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
記住我讚你(拍頭
的確=_='
想當年..要自己出去打工搵錢交學費
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 23:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實我都幾好..
至少唔洗咁辛苦先
自己身邊都有朋友兜兜轉轉 成績係夠升班 但係金錢唔夠
好正^_____^