1-2min咁我都算啦
maxycy 發表於 3-4-2010 23:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可唔可長到3-4呢...
-.-
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 23:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=]
要嘛!?
可唔可長到3-4呢...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
接龍就係接上一個既意思啦...
3-4分鐘係冇乜可能睇唔到架啵..
都唔知點爬..爬得黎都下一個字了
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 23:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可以問我攞record的
接龍就係接上一個既意思啦...
3-4分鐘係冇乜可能睇唔到架啵..
maxycy 發表於 3-4-2010 23:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
扣分會扲你地個版吃虧的,,, 人就係咁真私 佢想扲你個一點姐.. 你扣番人地,,又或者扣人地54樂點
D人都走哂.... 冇人流囉... 倒不如想個另一方法
扣分會扲你地個版吃虧的,,, 人就係咁真私 佢想扲你個一點姐.. 你扣番人地,,又或者扣人地54樂點
D人都走 ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好玩最實際
又唔洗扣分
可以問我攞record的
maxycy 發表於 3-4-2010 23:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔想麻煩你呀嘛
可以問我攞record的
maxycy 發表於 3-4-2010 23:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
﹏.咁比我啦=]
扣分會扲你地個版吃虧的,,, 人就係咁真私 佢想扲你個一點姐.. 你扣番人地,,又或者扣人地54樂點
D人都走 ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
遊戲有贏輸的嘛
所扣的樂點最後其實也會列入獎品中
好麻煩-.-
要慢慢睇完record再回~.~