Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:51:23

1-2min咁我都算啦
maxycy 發表於 3-4-2010 23:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

可唔可長到3-4呢...

maxycy 發表於 3-4-2010 23:51:28

-.-
乂死神張乂 發表於 3-4-2010 23:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    =]
要嘛!?

maxycy 發表於 3-4-2010 23:52:59

可唔可長到3-4呢...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

接龍就係接上一個既意思啦...
3-4分鐘係冇乜可能睇唔到架啵..

maxycy 發表於 3-4-2010 23:53:21

都唔知點爬..爬得黎都下一個字了
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 23:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

可以問我攞record的

Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:55:00

接龍就係接上一個既意思啦...
3-4分鐘係冇乜可能睇唔到架啵..
maxycy 發表於 3-4-2010 23:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

扣分會扲你地個版吃虧的,,, 人就係咁真私 佢想扲你個一點姐.. 你扣番人地,,又或者扣人地54樂點

D人都走哂.... 冇人流囉... 倒不如想個另一方法

雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 23:55:42

扣分會扲你地個版吃虧的,,, 人就係咁真私 佢想扲你個一點姐.. 你扣番人地,,又或者扣人地54樂點

D人都走 ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    唔好玩最實際
又唔洗扣分

ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 23:57:31

可以問我攞record的
maxycy 發表於 3-4-2010 23:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    唔想麻煩你呀嘛

小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 23:57:59

可以問我攞record的
maxycy 發表於 3-4-2010 23:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    ﹏.咁比我啦=]

maxycy 發表於 3-4-2010 23:58:03

扣分會扲你地個版吃虧的,,, 人就係咁真私 佢想扲你個一點姐.. 你扣番人地,,又或者扣人地54樂點

D人都走 ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

遊戲有贏輸的嘛
所扣的樂點最後其實也會列入獎品中

ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 23:59:34

好麻煩-.-
要慢慢睇完record再回~.~
頁: 7496 7497 7498 7499 7500 7501 7502 7503 7504 7505 [7506] 7507 7508 7509 7510 7511 7512 7513 7514 7515
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室