Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:24:45

惡意
小瀑﹏§ 發表於 3-4-2010 23:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

那就該打~

maxycy 發表於 3-4-2010 23:25:32

扣左幾多樂點?
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

你一共52樂點
第二名都只係26樂點
你岩岩係佢1倍- -||

雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 23:26:10

那就該打~
Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    KisSM200乂新團正式招人 有品 常0n 常吹水 冇掛 常捐錢 意密

雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 23:26:33

你一共52樂點
第二名都只係26樂點
你岩岩係佢1倍- -||
maxycy 發表於 3-4-2010 23:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    邊個第2名......

ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 23:26:34

你一共52樂點
第二名都只係26樂點
你岩岩係佢1倍- -||
maxycy 發表於 3-4-2010 23:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點知自己重覆左人地-.-

maxycy 發表於 3-4-2010 23:26:59

邊個第2名......
雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 23:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

水水囉
H20_希古恩

Yondaimc 發表於 3-4-2010 23:27:58

點知自己重覆左人地-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 23:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

好問題

另MM 請回答.. 有冇方便可以減低扣分既問題 因為管理層出左POST話多加少減既方案

maxycy 發表於 3-4-2010 23:28:00

點知自己重覆左人地-.-
ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 23:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

1.問其他參加者有冇答過呢個答案
2.爬文
3.問我攞record

anthony0222 發表於 3-4-2010 23:28:05

最近經常無聲無息地潛水及上水

雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 23:28:14

水水囉
H20_希古恩
maxycy 發表於 3-4-2010 23:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    有佢陪都好d-口-
頁: 7490 7491 7492 7493 7494 7495 7496 7497 7498 7499 [7500] 7501 7502 7503 7504 7505 7506 7507 7508 7509
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室