剩講同意都玩晒-33-
+1432
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
差100個貼升到見習主任
就走啦..又要去拜山..
sum_pig 發表於 4-4-2010 08:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再見=]
差100個貼升到見習主任
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我差個位數v_v
聽講你都係_貼_到暈bo
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 08:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你誤會左=]
再見=]
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
潛水去了
差100個貼升到見習主任
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來已經過左-33-
唔差在加埋我一齊升
打邊爐喇v_v
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 08:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=_=咁早打邊爐(?
潛水去了
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
掰掰麵包超人
你是我發明的
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 08:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 又亂說甚麼