曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:11:33

搞到我尷尬-口-
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
您太笨=P

'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:11:38

好難聽啊
-1
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:09 [/quot你專說大話
alex3334 發表於 4-4-2010 09:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你引用模式錯左-33-

sum_pig 發表於 4-4-2010 09:11:49

哈.今日有無人要去拜山?

alex3334 發表於 4-4-2010 09:11:51

這是事實--
唔信你問多啦a夢
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    多啦a夢
 我唱得好唔好聽 -3333333- ( 100000枝火箭炮向住你

曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:12:05

妒忌我地既感情;)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 又係到癡人說夢話

alex3334 發表於 4-4-2010 09:12:09

潛水了...

'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:12:19

好懷念3個人吹的時候
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
想當年(?)舊屎(時)(?)

sum_pig 發表於 4-4-2010 09:12:22

潛水了...
alex3334 發表於 4-4-2010 09:12 http://nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

bye.

alex3334 發表於 4-4-2010 09:12:23

上番水仙
-33333333-

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:12:34

多啦a夢
 我唱得好唔好聽 -3333333- ( 100000枝火箭炮向住你
alex3334 發表於 4-4-2010 09:11 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    佢有隨意門
唔驚你
頁: 7574 7575 7576 7577 7578 7579 7580 7581 7582 7583 [7584] 7585 7586 7587 7588 7589 7590 7591 7592 7593
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室