搞到我尷尬-口-
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
您太笨=P
好難聽啊
-1
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:09 [/quot你專說大話
alex3334 發表於 4-4-2010 09:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你引用模式錯左-33-
哈.今日有無人要去拜山?
這是事實--
唔信你問多啦a夢
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多啦a夢
我唱得好唔好聽 -3333333- ( 100000枝火箭炮向住你
妒忌我地既感情;)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 又係到癡人說夢話
潛水了...
好懷念3個人吹的時候
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
想當年(?)舊屎(時)(?)
潛水了...
alex3334 發表於 4-4-2010 09:12 http://nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
bye.
上番水仙
-33333333-
多啦a夢
我唱得好唔好聽 -3333333- ( 100000枝火箭炮向住你
alex3334 發表於 4-4-2010 09:11 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢有隨意門
唔驚你