=] 唔緊要啦,呵
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
跌倒不必放棄
是旦 佢地唔
_帖 算
alex3334 發表於 4-4-2010 09:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇人理會你
哈.今日有無人要去拜山?
sum_pig 發表於 4-4-2010 09:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔洗拜山=3=
吾駛多謝我契細佬;)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
囧 幾時做左你契細佬
我是你契大佬....
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我係契弟-口-
點解既=3=?
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知
多啦a夢
我唱得好唔好聽 -3333333- ( 100000枝火箭炮向住你
alex3334 發表於 4-4-2010 09:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我甚麼也不知道p_q(逃
我係契弟-口-
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:15 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你自認的
囧 幾時做左你契細佬
alex3334 發表於 4-4-2010 09:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我先係契弟弟-33-
潛水了...
alex3334 發表於 4-4-2010 09:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再見 alex=]