你放唔放樂點.pts槍
sum_pig 發表於 4-4-2010 09:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=3=...不放的
潛水了...
alex3334 發表於 4-4-2010 09:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再次說掰掰
呵,可能係..(?
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯
上番水仙
-33333333-
alex3334 發表於 4-4-2010 09:12 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
welcome
上番水仙
-33333333-
alex3334 發表於 4-4-2010 09:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我頂你...吾順-口-
你引用模式錯左-33-
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是旦....
再次說掰掰
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:12 http://nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
bye.
佢沒有玩CsO
alex3334 發表於 4-4-2010 09:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有玩,但是是新手=]
所以不著重槍方面
哈.今日有無人要去拜山?
sum_pig 發表於 4-4-2010 09:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔拜 不嬲
bye.
sum_pig 發表於 4-4-2010 09:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
掰掰-^-(扮哭中