alex3334 發表於 4-4-2010 09:46:52

食完早點
上水
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    welcome

曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:46:58

你再上1級係點升
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=3= 要5萬積分 樂古神手

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:47:03

你係澳門人(?)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:46 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我係澳門人-口-

alex3334 發表於 4-4-2010 09:47:04

hallo=] 多舊魚柳
又食自己做早餐?
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    應該系

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:47:29

應該系
alex3334 發表於 4-4-2010 09:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    不是
我是食貓

曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:47:31

.........
我食貓
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
食貓糧@w@?

alex3334 發表於 4-4-2010 09:47:40

你先係
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你話你唔洗扯_

'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:47:40

=3= 要5萬積分 樂古神手
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:46 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我話cso聊天室會員-口-

曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:47:50

你係澳門人(?)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我香港的=]

alex3334 發表於 4-4-2010 09:47:56

不是
我是食貓
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    機械個隻?_?
頁: 7601 7602 7603 7604 7605 7606 7607 7608 7609 7610 [7611] 7612 7613 7614 7615 7616 7617 7618 7619 7620
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室