回哂 200幾頁
alex3334 發表於 4-4-2010 09:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咪傻=[ 我會死
潛水先
好快番-口-
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:30 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
掰掰掰掰-^-
.v. 即係好好笑
快d笑下啦一齊
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
囧
講黎講去 刀講唔到有幾好笑
面皮比我家的經還厚;)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=[ 原來你家的經咁薄
咪傻=[ 我會死
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
快死
=[ 原來你家的經咁薄
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:32 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你講既野又書面又口語=33=`
笑左
囧
講黎講去 刀講唔到有幾好笑
alex3334 發表於 4-4-2010 09:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
/口\ 已經唔記得你講過d咩
快死
alex3334 發表於 4-4-2010 09:32 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我幫你人工呼吸
快死
alex3334 發表於 4-4-2010 09:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我出下睇下咩環境先=] 幫pig回下
你講既野又書面又口語=33=`
笑左
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔得咩=[