回哂 200幾頁 alex3334 發表於 4-4-2010 09:31
使用道具 舉報
潛水先 好快番-口- 雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:30
.v. 即係好好笑 快d笑下啦一齊 曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:31
面皮比我家的經還厚;) 'LEAH迷囝 發表於 4-4-2010 09:31
咪傻=[ 我會死 曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:31
=[ 原來你家的經咁薄 曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:32
囧 講黎講去 刀講唔到有幾好笑 alex3334 發表於 4-4-2010 09:32
快死 alex3334 發表於 4-4-2010 09:32
你講既野又書面又口語=33=` 笑左 'LEAH迷囝 發表於 4-4-2010 09:32
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 19:44 , Processed in 0.038545 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.