我係澳門人-口-
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
包包終於上水喇>33<
在傾咩?
唔想爬文...
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=] 不用理會,接下去就ok
我香港的=]
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢到好似得我係澳門人
我香港的=]
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
將包包的記左你
食貓糧@w@?
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是 是食機械貓
=] 不用理會,接下去就ok
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:48 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
傾梗會員級數
你話你唔洗扯_
alex3334 發表於 4-4-2010 09:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無咁講過:hug:
我只係話唔洗請教:@
我係澳門人-口-
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 09:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我系香港
我話cso聊天室會員-口-
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 09:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無得升了:P
無咁講過
我只係話唔洗請教
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 09:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
系咩
?)?