樂古不嬲都勁lag
limingyin 發表於 4-4-2010 10:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
lag代表多人;)
好鬼lag呀/口\
lag代表多人;)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 10:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
lag亦都代表樂古個網速好慢-.-
係咩-.-
呢兩日冇咩點見你
limingyin 發表於 4-4-2010 10:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢排遲佐on-o-
呢排遲佐on-o-
*風之刃* 發表於 4-4-2010 10:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
so sad :hug:
yii.v3v@hotmail.com
邊個msn黎, 搵人認認
+2
limingyin 發表於 4-4-2010 10:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
風上左我都仲未del圖添-口-
so sad
limingyin 發表於 4-4-2010 10:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
so wt;P
風上左我都仲未del圖添-口-
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 10:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
del圖-.-?
so wt
*風之刃* 發表於 4-4-2010 10:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sofun :D