發現重登之後順好多@w@
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同意+1
多啦鬼瑪 早~~
ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 10:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.,-
早晨!_!_!_!_
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 10:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Hi 死神張
你好
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 10:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好-_-
@w@唔岩我...(汗
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實, 你如果冇玩巨商, 又想做版主, 可以申請做巨商交易版:D
只要張申請表打得好睇, 咁就ko:lol
多啦鬼瑪 早~~
ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 10:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@w@ Shing 呵呵,咁晏先起身
早晨!_!_!_!_
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 10:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
]早晨
del圖-.-?
limingyin 發表於 4-4-2010 10:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你話吾睇果張-33-
岩岩個幾張偉大圖
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恩恩v_v
其實, 你如果冇玩巨商, 又想做版主, 可以申請做巨商交易版
只要張申請表打得好睇, 咁就ko ...
limingyin 發表於 4-4-2010 10:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
= ="...聽人講交易區先恐怖(汗