早神大家
andyhei523 發表於 4-4-2010 11:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早晨
我話俾你知,我實俾人斬開9碌啦=o=
同埋我估嫁炸
樂古都好多版主
巨商版主做唔底800血巫女a_a? ...
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
講笑姐-.-
只係好少去千年湖打..而家通常打冥海
唔知點解上黎樂古一陣就會好lag
yin大~~~不如你買我400gash-.-''''
12000樂點啦-.-''
講笑姐-.-
只係好少去千年湖打..而家通常打冥海
limingyin 發表於 4-4-2010 11:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我呢排打虫...洗夠200萬信經就轉國做多次任食幻
早神大家
andyhei523 發表於 4-4-2010 11:07 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
早晨.33.
無位入 -_-
我呢排打虫...洗夠200萬信經就轉國做多次任食幻
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不賴尼-_-
yin大~~~不如你買我400gash-.-''''
12000樂點啦-.-''
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
200gash 4500-.-
400gash 12000-.-
不如9000啦:hug:
我呢排打虫...洗夠200萬信經就轉國做多次任食幻
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不如你post你巨商既兵陣圖上黎0.0