受吾起版主既道歉-口-
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 11:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係小會員炸,不過多你幾個功能
回復limingyin
2千400m先得2蚊雞...小氣唔小氣
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
2蚊雞-.-?
唔明-.-
我都係小會員炸,不過多你幾個功能
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
見到版主2字已經牛甘眼-33-
回復 77175# limingyin
宜家好灰丫....唔係因為你張圖
唔知呢0.0
limingyin 發表於 4-4-2010 11:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嘿嘿v33v`
我想搞活動架..
不過仲未收到廠.. (活動是免費派烤豬排之類..
limingyin 發表於 4-4-2010 11:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果cso都有d咁既功能
我都會搞
次次都係樂點
悶死
上巨商先0.0
見到版主2字已經牛甘眼-33-
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 11:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有分別咩/o\
樂古神手仲勁,紅色
如果cso都有d咁既功能
我都會搞
次次都係樂點
悶死
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯..
我系申請表到..
話搞兩個活動,
一個主要以巨商物品作獎勵
一個就主要以樂點作獎勵:hug:
有分別咩/o\
樂古神手仲勁,紅色
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不知幾威.33.`(貪戀