*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:56:25

受吾起版主既道歉-口-
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 11:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都係小會員炸,不過多你幾個功能

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:57:01

回復limingyin


    2千400m先得2蚊雞...小氣唔小氣
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

2蚊雞-.-?
唔明-.-

'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 11:57:27

我都係小會員炸,不過多你幾個功能
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
見到版主2字已經牛甘眼-33-

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:57:28

回復 77175# limingyin


    宜家好灰丫....唔係因為你張圖

'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 11:57:46

唔知呢0.0
limingyin 發表於 4-4-2010 11:56 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嘿嘿v33v`

鴻- 發表於 4-4-2010 11:58:11

我想搞活動架..
不過仲未收到廠.. (活動是免費派烤豬排之類..
limingyin 發表於 4-4-2010 11:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果cso都有d咁既功能

我都會搞
次次都係樂點
悶死

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:58:25

上巨商先0.0

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:58:49

見到版主2字已經牛甘眼-33-
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 11:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有分別咩/o\

樂古神手仲勁,紅色

M.Yin 發表於 4-4-2010 12:00:01

如果cso都有d咁既功能

我都會搞
次次都係樂點
悶死
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

嗯..
我系申請表到..
話搞兩個活動,
一個主要以巨商物品作獎勵
一個就主要以樂點作獎勵:hug:

'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 12:00:26

有分別咩/o\

樂古神手仲勁,紅色
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不知幾威.33.`(貪戀
頁: 7647 7648 7649 7650 7651 7652 7653 7654 7655 7656 [7657] 7658 7659 7660 7661 7662 7663 7664 7665 7666
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室