M.Yin 發表於 4-4-2010 11:30:28

10000啦t^t
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

9600 :hug:

鴻- 發表於 4-4-2010 11:30:42

85
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

當我接近89信時

比人爆左ac

5年的成果無哂(斷斷續續玩的)

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:31:55

當我接近89信時

比人爆左ac

5年的成果無哂(斷斷續續玩的)
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
估唔到巨商呢隻game咁多人玩過....

不過其實都係得閒無聊重玩下

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:32:32

85
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我有個ac 86信0.0
不過果個好少玩..

樂古真係好lag-.-

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:32:47

回復 77142# limingyin


    宜家我覺好順wo-...-

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:33:31

有冇cs神手可以教我係0開始學玩cs-_-?

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:33:40

回復limingyin


    宜家我覺好順wo-...-
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我都想知咩事-.-

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:34:50

我都想知咩事-.-
limingyin 發表於 4-4-2010 11:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

點解你可以咁得閒-o-

巨商版係成個樂古入面最繁忙的1個版-.-

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:35:58

點解你可以咁得閒-o-

巨商版係成個樂古入面最繁忙的1個版-.-
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

因為我岩岩上黎cso版之前已經睇左版-.-

鴻- 發表於 4-4-2010 11:37:14

http://www.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=3885867
用左成31xx
佢傻架?
頁: 7643 7644 7645 7646 7647 7648 7649 7650 7651 7652 [7653] 7654 7655 7656 7657 7658 7659 7660 7661 7662
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室