10000啦t^t
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
9600 :hug:
85
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
當我接近89信時
比人爆左ac
5年的成果無哂(斷斷續續玩的)
當我接近89信時
比人爆左ac
5年的成果無哂(斷斷續續玩的)
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
估唔到巨商呢隻game咁多人玩過....
不過其實都係得閒無聊重玩下
85
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我有個ac 86信0.0
不過果個好少玩..
樂古真係好lag-.-
回復 77142# limingyin
宜家我覺好順wo-...-
有冇cs神手可以教我係0開始學玩cs-_-?
回復limingyin
宜家我覺好順wo-...-
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想知咩事-.-
我都想知咩事-.-
limingyin 發表於 4-4-2010 11:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解你可以咁得閒-o-
巨商版係成個樂古入面最繁忙的1個版-.-
點解你可以咁得閒-o-
巨商版係成個樂古入面最繁忙的1個版-.-
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為我岩岩上黎cso版之前已經睇左版-.-
http://www.nakuz.com/bbs/viewthread.php?tid=3885867
用左成31xx
佢傻架?