用左成31xx
佢傻架?
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
巨商一向食錢;P
所以做個平凡玩家算...想玩到出名係冇可能
9600
limingyin 發表於 4-4-2010 11:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
9800-.-'''
用左成31xx
佢傻架?
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係掛-.-
佢地有部份人好有錢..
用左成31xx
佢傻架?
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=/=
cso食過條友呀-.-''大陸有條友 都變 用左幾千~ 好似好過佢
回復 77147# limingyin
咁易睇曬-O-?
回復limingyin
咁易睇曬-O-?
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有成7個版主-.-
我只係睇抱怨區咋..
有成7個版主-.-
我只係睇抱怨區咋..
limingyin 發表於 4-4-2010 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
主版版主都咁易做-.-
9800-.-'''
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好吧-.-
主版版主都咁易做-.-
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我想搞活動架..
不過仲未收到廠.. (活動是免費派烤豬排之類..