*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:38:18

用左成31xx
佢傻架?
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
巨商一向食錢;P

所以做個平凡玩家算...想玩到出名係冇可能

乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:38:47

9600
limingyin 發表於 4-4-2010 11:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    9800-.-'''

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:38:58

用左成31xx
佢傻架?
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

係掛-.-
佢地有部份人好有錢..

乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:39:30

用左成31xx
佢傻架?
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    =/=

乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:40:04

cso食過條友呀-.-''大陸有條友 都變 用左幾千~ 好似好過佢

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:40:28

回復 77147# limingyin


    咁易睇曬-O-?

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:44:01

回復limingyin


    咁易睇曬-O-?
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有成7個版主-.-
我只係睇抱怨區咋..

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:44:27

有成7個版主-.-
我只係睇抱怨區咋..
limingyin 發表於 4-4-2010 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
主版版主都咁易做-.-

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:45:31

9800-.-'''
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

好吧-.-

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:46:53

主版版主都咁易做-.-
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我想搞活動架..
不過仲未收到廠.. (活動是免費派烤豬排之類..
頁: 7644 7645 7646 7647 7648 7649 7650 7651 7652 7653 [7654] 7655 7656 7657 7658 7659 7660 7661 7662 7663
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室