*風之刃* 發表於 4-4-2010 12:00:42

上巨商先0.0
limingyin 發表於 4-4-2010 11:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

together

M.Yin 發表於 4-4-2010 12:01:18

有分別咩/o\

樂古神手仲勁,紅色
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

之前果陣樂古未更新..
版主個牌成個藍色, 我勁鐘意0.0

roy624 發表於 4-4-2010 12:01:41

我又上水了,大家好~

M.Yin 發表於 4-4-2010 12:02:05

together
*風之刃* 發表於 4-4-2010 12:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

仲未得-.-

點解你系商2 ~.~

*風之刃* 發表於 4-4-2010 12:02:10

回復 77190# limingyin


    都未開ser-.-

你fakeh我?

`HiN 發表於 4-4-2010 12:02:11

我又上水了,大家好~
roy624 發表於 4-4-2010 12:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你好

M.Yin 發表於 4-4-2010 12:02:33

我又上水了,大家好~
roy624 發表於 4-4-2010 12:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你好:hug:

*風之刃* 發表於 4-4-2010 12:03:00

你好
limingyin 發表於 4-4-2010 12:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為同學玩商2-.-

之後2年前留低佐個ac,宜家玩番

M.Yin 發表於 4-4-2010 12:03:15

回復limingyin


    都未開ser-.-

你fakeh我?
*風之刃* 發表於 4-4-2010 12:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不嬲我個鐘12點佢就開-.-
而家我個鐘已經搭1

*風之刃* 發表於 4-4-2010 12:03:29

不嬲我個鐘12點佢就開-.-
而家我個鐘已經搭1
limingyin 發表於 4-4-2010 12:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
試多次先
頁: 7648 7649 7650 7651 7652 7653 7654 7655 7656 7657 [7658] 7659 7660 7661 7662 7663 7664 7665 7666 7667
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室