那不要-.-
你自己食吧
limingyin 發表於 4-4-2010 12:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我有某_ _ 要等 這麼少的東西 留給你吧!
你落街買野吃個時 信使睇下有冇工見
Yondaimc 發表於 4-4-2010 12:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我附近...好偏僻-.-
妖 3條友係係camp
我有某_ _ 要等 這麼少的東西 留給你吧!
Yondaimc 發表於 4-4-2010 12:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
這麼少...哪某_ _是很多嗎._."?
賣庫卡3日序號 - 1000樂點
火神3日序號 - 1500樂點
我有某_ _ 要等 這麼少的東西 留給你吧!
Yondaimc 發表於 4-4-2010 12:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我也有個某某呢:lol
賣庫卡3日序號 - 1000樂點
火神3日序號 - 1500樂點
ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 12:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔要
賣庫卡3日序號 - 1000樂點
火神3日序號 - 1500樂點
搵人幫手買左佢~__~
賣庫卡3日序號 - 1000樂點
火神3日序號 - 1500樂點
ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 12:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒在玩:hug:
我附近...好偏僻-.-
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 12:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔通你就係色狼?專係偏僻地方 落手!!