- "- 有人會信(?
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 12:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我想應該有
咁貴-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 12:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
已經好平-.-
1個pizza, 兩隻雞翼, 一盒飯, 一罐coke
**** 本內容被作者隱藏 ****
ctm22000 發表於 4-4-2010 12:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
**** Hidden Message *****
已經好平-.-
1個pizza, 兩隻雞翼, 一盒飯, 一罐coke
limingyin 發表於 4-4-2010 12:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
仲以為得一個pizza- -
=_=...62$"咋"
富有/口\
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 12:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
平時叫果個意粉+個湯, 都$69啦-.-
平時叫果個意粉+個湯, 都$69啦-.-
limingyin 發表於 4-4-2010 12:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好在貴d!
各人都有佢地既偶像;)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 12:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 我既偶像係...我喜歡的人:lol
me2
ctm22000 發表於 4-4-2010 12:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不過冇時間去買飛:@
佢依福相個樣好誠實甘;)`
10足我性格;)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 12:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
+2
我都覺
做咩嬲到講粗口=33=
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 12:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
叫他珍重;P