+2
我都覺
limingyin 發表於 4-4-2010 12:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
認同我好誠實;)
已經好平-.-
1個pizza, 兩隻雞翼, 一盒飯, 一罐coke
limingyin 發表於 4-4-2010 12:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- size先係問題...(汗
p_q 我既偶像係...我喜歡的人
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 12:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我知係邊個-_-`
仲以為得一個pizza- -
ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 12:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係-.-
我叫果個係細pizza, 所以咁多野都係$62
叫他珍重
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 12:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地吾好搵我做中間人-33-
佢依福相個樣好誠實甘;)`
10足我性格;)
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 12:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
:lol 您性格係...(?
-.- size先係問題...(汗
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 12:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
陣間影幅相比你睇:lol
我想應該有
Yondaimc 發表於 4-4-2010 12:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
...很低吧(?
您性格係...(?
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 12:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
巨版頭像;)`
您性格係...(?
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 12:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
潛陣水先;)