- "- 有人會信(? 曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 12:43
使用道具 舉報
咁貴-.- ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 12:42
**** 本內容被作者隱藏 **** ctm22000 發表於 4-4-2010 12:43
已經好平-.- 1個pizza, 兩隻雞翼, 一盒飯, 一罐coke limingyin 發表於 4-4-2010 12:44
=_=...62$"咋" 富有/口\ 曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 12:43
平時叫果個意粉+個湯, 都$69啦-.- limingyin 發表於 4-4-2010 12:45
各人都有佢地既偶像;) 'LEAH迷囝 發表於 4-4-2010 12:42
me2 ctm22000 發表於 4-4-2010 12:44
佢依福相個樣好誠實甘;)` 10足我性格;) 'LEAH迷囝 發表於 4-4-2010 12:43
做咩嬲到講粗口=33= 'LEAH迷囝 發表於 4-4-2010 12:42
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 29-6-2026 04:01 , Processed in 0.032763 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.