乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:47:21

好吧-.-
limingyin 發表於 4-4-2010 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    yes-.-'''

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:47:56

cso食過條友呀-.-''大陸有條友 都變 用左幾千~ 好似好過佢
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我學校都有個有錢仔, cso用左幾千, sd又用左幾千, 買pc game又用左幾千

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:49:03

我想搞活動架..
不過仲未收到廠.. (活動是免費派烤豬排之類..
limingyin 發表於 4-4-2010 11:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
派呢d碎雞野-.-?

ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 11:50:16

我學校都有個有錢仔, cso用左幾千, sd又用左幾千, 買pc game又用左幾千
limingyin 發表於 4-4-2010 11:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁勁-.-

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:50:59


好多都係呢個聊天室既常客

乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:52:04

好多都係呢個聊天室既常客
limingyin 發表於 4-4-2010 11:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    出場-.-

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:52:39

好多都係呢個聊天室既常客
limingyin 發表於 4-4-2010 11:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解少佐我-o-

差1位- -

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:53:04

派呢d碎雞野-.-?
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1人派200-300塊..
1塊烤豬排都值$1600..
如果有大約60人參加..
250 x 1600 x 60
咁都已經2400m..

*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:53:42

1人派200-300塊..
1塊烤豬排都值$1600..
如果有大約60人參加..
250 x 1600 x 60
咁都已經2400m.. ...
limingyin 發表於 4-4-2010 11:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
2蚊雞

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:53:47

咁勁-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 11:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


次次放學都拉我落荃灣2k fun買點-.-
頁: 7645 7646 7647 7648 7649 7650 7651 7652 7653 7654 [7655] 7656 7657 7658 7659 7660 7661 7662 7663 7664
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室