好吧-.- limingyin 發表於 4-4-2010 11:45
使用道具 舉報
cso食過條友呀-.-''大陸有條友 都變 用左幾千~ 好似好過佢 乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:40
我想搞活動架.. 不過仲未收到廠.. (活動是免費派烤豬排之類.. limingyin 發表於 4-4-2010 11:46
我學校都有個有錢仔, cso用左幾千, sd又用左幾千, 買pc game又用左幾千 limingyin 發表於 4-4-2010 11:47
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?註冊
好多都係呢個聊天室既常客 limingyin 發表於 4-4-2010 11:50
派呢d碎雞野-.-? *風之刃* 發表於 4-4-2010 11:49
1人派200-300塊.. 1塊烤豬排都值$1600.. 如果有大約60人參加.. 250 x 1600 x 60 咁都已經2400m.. ... limingyin 發表於 4-4-2010 11:53
咁勁-.- ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 11:50
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 29-6-2026 01:35 , Processed in 0.044642 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.