呢個我加既-.-
ctm22000 發表於 4-4-2010 11:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以話你做得好-.-
我個名太硬o唔想post-.-
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你可以用小畫家屏蔽個名-.-
qOTNdxOKZiQ
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 11:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無奈..
其實咩黎架
你可以用小畫家屏蔽個名-.-
limingyin 發表於 4-4-2010 11:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等我食埋幻先啦-o-
多一頭半個月先算
等我食埋幻先啦-o-
多一頭半個月先算
*風之刃* 發表於 4-4-2010 11:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
而家幾多信-.-?
所以話你做得好-.-
limingyin 發表於 4-4-2010 11:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇下點先
之前申請過一次
講既野都係差唔多
但係都係失敗
都係d FPS Online版容易做出成績
200gash 4500-.-
400gash 12000-.-
不如9000啦
limingyin 發表於 4-4-2010 11:12 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
10000啦t^t
而家幾多信-.-?
limingyin 發表於 4-4-2010 11:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
85
長放1比較好
小瀑﹏§ 發表於 4-4-2010 00:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔明你講咩=.=''?