曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:58:28

恩恩v_v
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 10:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 犀利..

曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:59:01

得個睇`根本吾駛試`
我無可能
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 10:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-3-"做咩咁灰

ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 10:59:19

其實, 你如果冇玩巨商, 又想做版主, 可以申請做巨商交易版
只要張申請表打得好睇, 咁就ko ...
limingyin 發表於 4-4-2010 10:54 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

最驚寫錯野 比成班友插-.-

曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:59:35

完全諗唔到交易區有咩好寫?

離離去去都係檢查
唔通要拉長到成500幾字
先滿意? ...
ctm22000 發表於 4-4-2010 10:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都想知交易版可以點寫
-.-... 完全無頭緒

乂死神張乂 發表於 4-4-2010 10:59:40

完全諗唔到交易區有咩好寫?

離離去去都係檢查
唔通要拉長到成500幾字
先滿意? ...
ctm22000 發表於 4-4-2010 10:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    -.-'''''' 我想加入樂古pu_?

'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 10:59:55

-3-"做咩咁灰
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
新手入伙`可以點-^-(扮哭..

M.Yin 發表於 4-4-2010 11:00:06

完全諗唔到交易區有咩好寫?

離離去去都係檢查
唔通要拉長到成500幾字
先滿意? ...
ctm22000 發表於 4-4-2010 10:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

唔一定拉長字數既-.-
我覺得交易版寫到重點就ok
好似你地cso個高亮我都幾鐘意

曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 11:00:20

最驚寫錯野 比成班友插-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 10:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q 所以打完要睇下邊點會比人入到位,之後再改改份野

曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 11:00:44

新手入伙`可以點-^-(扮哭..
'LEAH迷囝:) 發表於 4-4-2010 10:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來係咁=3=

曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 11:01:03

唔一定拉長字數既-.-
我覺得交易版寫到重點就ok
好似你地cso個高亮我都幾鐘意 ...
limingyin 發表於 4-4-2010 11:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
交易版重點係咩- -!?
頁: 7634 7635 7636 7637 7638 7639 7640 7641 7642 7643 [7644] 7645 7646 7647 7648 7649 7650 7651 7652 7653
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室