恩恩v_v 'LEAH迷囝 發表於 4-4-2010 10:57
使用道具 舉報
得個睇`根本吾駛試` 我無可能 'LEAH迷囝 發表於 4-4-2010 10:58
其實, 你如果冇玩巨商, 又想做版主, 可以申請做巨商交易版 只要張申請表打得好睇, 咁就ko ... limingyin 發表於 4-4-2010 10:54
完全諗唔到交易區有咩好寫? 離離去去都係檢查 唔通要拉長到成500幾字 先滿意? ... ctm22000 發表於 4-4-2010 10:58
-3-"做咩咁灰 曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 10:59
最驚寫錯野 比成班友插-.- ShiNG_SeR 發表於 4-4-2010 10:59
新手入伙`可以點-^- (扮哭.. 'LEAH迷囝 發表於 4-4-2010 10:59
唔一定拉長字數既-.- 我覺得交易版寫到重點就ok 好似你地cso個高亮我都幾鐘意 ... limingyin 發表於 4-4-2010 11:00
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 29-6-2026 00:34 , Processed in 0.029896 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.