問火火吧
火火有6個a_a
=口=我一直都希望
小瀑﹏§ 發表於 24-10-2010 23:26 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
阿~你電腦個科
系味教photoshop?
阿~你電腦個科
系味教photoshop?
.小夜﹏ 發表於 24-10-2010 23:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我讀電腦系統管理
ps依d有教但係唔係太精
之前睇過-3-
小瀑﹏§ 發表於 24-10-2010 23:28 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有個好得意..我既投球系關乎全世界既存亡..陰公囉!世界.你真系唔值錢
我讀電腦系統管理
ps依d有教但係唔係太精
小瀑﹏§ 發表於 24-10-2010 23:29 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
系味中五的?
系味中五的?
.小夜﹏ 發表於 24-10-2010 23:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ive
有個好得意..我既投球系關乎全世界既存亡..陰公囉!世界.你真系唔值錢
keroro417 發表於 24-10-2010 23:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=口=係捧球場到對住強敵果陣
ive
小瀑﹏§ 發表於 24-10-2010 23:31 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我vtc:L
我vtc
.小夜﹏ 發表於 24-10-2010 23:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
姐係yc?
=口=係捧球場到對住強敵果陣
小瀑﹏§ 發表於 24-10-2010 23:32 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有埋自動追蹤
姐係yc?
小瀑﹏§ 發表於 24-10-2010 23:33 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對~