有冇人可以陪我
我想問今日係咪愚人節
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係=.=
我終於明身邊有朋友離世果種感覺
我終於明身邊有朋友離世果種感覺
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
節哀順變吧...
我終於明身邊有朋友離世果種感覺
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
狗狗?
狗狗?
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 00:34 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我朋友....條死o靚仔 蟲姐姐前蟲姐姐後
走都唔同我講聲 !! 走前都唔見下我!!!
我朋友....條死o靚仔 蟲姐姐前蟲姐姐後
走都唔同我講聲 !! 走前都唔見下我!!! ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦-w-'
.3.係唔係到定係去左其他地方=.=?
哦-w-'
.3.係唔係到定係去左其他地方=.=?
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 00:43 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
心臟病...去左
我覺得佢d fd挽野
節哀順變吧...
yjim 發表於 25-10-2010 00:33 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你會明?
心臟病...去左
我覺得佢d fd挽野
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
oh..sorry
點解咁講?!