小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:24:35

冇左佢家電.....只有手電沒人接我都係咁諗但....驚
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    可能訓左姐(自己呃自己
都係睇定d好..
如果真係既都改變唔到/3\

[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:32:12

可能訓左姐(自己呃自己
都係睇定d好..
如果真係既都改變唔到/3\
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:24 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

佢2個fd係度嘈爆哂粗叫哂人....仲話我8婆叫我收聲
最唔like係打我fb全名
有人嚇我wo........

小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:35:43

佢2個fd係度嘈爆哂粗叫哂人....仲話我8婆叫我收聲
最唔like係打我fb全名
有人嚇我wo........ ...
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:32 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

邊個話你衰=.=
關心都叫_婆!?
唔洗理佢地啦...一定有依D黑人憎的人
有冇嚇親xD(仲笑

[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:41:12

邊個話你衰=.=
關心都叫_婆!?
唔洗理佢地啦...一定有依D黑人憎的人
有冇嚇親xD(仲笑 ...
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:35 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    哈.....小學雞
唔識尊重仲叫人走
依加成班係度話去邊邊邊度打吹哂雞咁
食屎啦

[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:45:51

我都覺得會係假...
不過真好假好....我都喊完啦

小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:51:30

哈.....小學雞
唔識尊重仲叫人走
依加成班係度話去邊邊邊度打吹哂雞咁
食屎啦 ...

我都覺得會係假...
不過真好假好....我都喊完啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

係囉-_-
吹雞AOA
口講無用a_a行動最實制


-3-為左d假既事喊..傻婆a_a

[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:55:21

係囉-_-
吹雞AOA
口講無用a_a行動最實制


-3-為左d假既事喊..傻婆a_a
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:51 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

仲未知真定假嫁....不過
喊完lu
打吧......我唔驚打的

小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 02:01:13

仲未知真定假嫁....不過
喊完lu
打吧......我唔驚打的
[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    2點了-3-喊完就好去訓啦..唔係聽日又發燒.3.

邊個敢打你呀\_/

小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 02:02:51

好啦..你早D訓啦/3\
我去訓了=.=2點了..(笑..

[[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 02:05:36

好啦..你早D訓啦/3\
我去訓了=.=2點了..(笑..
小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 02:02 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    唔知今晚會唔會發惡夢呢....
岩岩係咁話打人果個呢..佢fb張相啦.......嚇死我啦
連我fd都話係佢出世到依加見過最"靚"嘅人
頁: 6946 6947 6948 6949 6950 6951 6952 6953 6954 6955 [6956] 6957 6958 6959 6960 6961 6962 6963 6964 6965
查看完整版本: ♡﹏樂股遮天吹水企業大樓☼