冇左佢家電.....只有手電沒人接我都係咁諗但....驚 [[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:22
使用道具 舉報
可能訓左姐(自己呃自己 都係睇定d好.. 如果真係既都改變唔到/3\ 小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:24
佢2個fd係度嘈爆哂粗叫哂人....仲話我8婆叫我收聲 最唔like係打我fb全名 有人嚇我wo........ ... [[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:32
邊個話你衰=.= 關心都叫_婆!? 唔洗理佢地啦...一定有依D黑人憎的人 有冇嚇親xD(仲笑 ... 小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:35
哈.....小學雞 唔識尊重仲叫人走 依加成班係度話去邊邊邊度打吹哂雞咁 食屎啦 ... 我都覺得會係假... 不過真好假好....我都喊完啦 [[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:45
係囉-_- 吹雞AOA 口講無用a_a行動最實制 -3-為左d假既事喊..傻婆a_a 小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:51
仲未知真定假嫁....不過 喊完lu 打吧......我唔驚打的 [[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:55
好啦..你早D訓啦/3\ 我去訓了=.=2點了..(笑.. 小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 02:02
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 23:53 , Processed in 0.106375 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.