你會明? [[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:47
使用道具 舉報
oh..sorry 點解咁講?! 小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 00:48
10小時前係fb仲有講野 岩岩....fb社團 佢fd話佢走左 而佢親呀妹都有留言 但我依然唔信 唔敢信 死傻 ... [[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 00:53
個呀哥走左呀妹仲咁得閒上fb? btw 唔好諗咁多了...係假當然好 係真既都唔好太傷心 好啦 1點了 我去 ... 小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 00:58
佢講得出時間...而且再1次確認 [[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:01
有咩野講晒出黎會好d 小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:07
你唔係訓咩 我第1次咁唔怕死打電話比佢 [[戀愛凱儀...* 發表於 25-10-2010 01:14
就訓嫁啦... 訓唔著... -3-..打過去如果係父母的話 可信性極高 小瀑﹏§ 發表於 25-10-2010 01:17
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 23:53 , Processed in 0.085750 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.